Ventil recirkulace spalin
Provádí recirkulaci výfukových plynů
Systém recirkulace výfukových plynů (EGR) je systém, který snižuje emise oxidů dusíku (NOx) ve spalovacích motorech.
EGR ventil funguje na bázi recirkulace části výfukových plynů motoru a jejich směrování zpět do nasávání motoru, čímž integruje část výfukových plynů do procesu spalování.
Výsledkem je snížení obsahu kyslíku ve směsi vzduch-palivo. V důsledku toho se sníží teplota při spalování a významně se sníží koncentrace oxidů dusíku (NOx) ve výfukových plynech.
Řešení Nissens
-
Rozsah a dostupnost
Atraktivní počáteční produktová řada pro nejoblíbenější modely vozidel v rámci norem Euro 4 a Euro 5.
Pneumatické a elektromagnetické ventily recirkulace spalin.
-
Spolehlivé a bezpečné
Plně testováno v rámci nejdůležitějších funkcí, aby byl zajištěn správný provoz ventilu i to, že správně pasuje do systému.
Nabídka harmonického procesu recirkulace výfukových plynů, jehož výsledkem je spolehlivé spalování motoru se správnými emisemi výfukových plynů.
-
Snadná manipulace
Žádné poplatky, žádné vracení starých zařízení.
Kompletní, z továrny nové ventily recirkulace spalin!
Výhody produktů Nissens
-
Snadná instalace
Příslušná sada těsnění odpovídající OE kvality jako součást balení produktu.
Vše vždy hladce sedí a pasuje na příslušné rozvržení motoru a příslušná připojení. Plně kompatibilní se systémy vozidel.
-
Osvědčená spolehlivost
U našich ventilů EGR jsou použity vysoce kvalitní materiály uznávané v tomto odvětví, a provádí se komplexní testování produktů, aby byl zajištěn dlouhý a spolehlivý provoz komponent v extrémních podmínkách, které jsou typické pro drsné prostředí, jako je spalné teplo a proudění výfukových plynů.
-
Robustní design
Klíčové komponenty vyrobené ze slitin s vysokým procentem niklu, které nabízejí vynikající tepelnou odolnost a trvanlivost při extrémních teplotách.
Technické údaje
EGR ventily pracují v extrémním teplotním rozsahu výfukových plynů. Nejběžnější problémy s EGR ventily se týkají nesprávné kvality výfukových plynů a souvisejících systémů.
Nadměrná tvorba uhlíku / sazí, která se hromadí uvnitř ventilu, je jednou z nejčastějších příčin poruch ventilu EGR. Nadměrná spotřeba oleje a tím znečištění při spalování, porucha ventilace klikové skříně, poruchy turbodmychadla, nesprávné palivo a / nebo nesprávné vstřikování paliva mohou vést k nadměrnému znečištění uhlíkem, hromadění sazí a omezení funkce otevírání / zavírání ventilu.
Činnost EGR ventilu mohou ovlivnit také dlouhodobé specifické jízdní vzorce (např. časté jízdy na krátké vzdálenosti).
Chybně fungující ventil EGR bude mít za následek nesprávné spalování v motoru a rovněž tak i „udušení“ / nepravidelný chod volnoběhu, a může se obvykle projevit poruchami motoru zaznamenanými řídicí jednotkou.