Přívodní potrubí oleje
Spolehlivé mazání turbodmychadla
U přeplňovaných motorů je trubka (nebo potrubí) přívodu oleje připojena k mazacímu systému motoru.
Její hlavní funkcí je zajistit odpovídající mazání potřebné pro jednotku turbodmychadla a konkrétně pro její hřídel.
Přívodní potrubí dodává motorový olej z bloku motoru přímo do ložiskového systému turbodmychadla a zajišťuje mazání a chlazení hřídele turbodmychadla.
Řešení Nissens
-
Snadná instalace
Perfektní kompletace a přizpůsobení produktu na míru, což umožňuje rychlou a hladkou montáž a instalaci produktu (First-Time-Right Fitting, montáž tzv. „na první dobrou“).
-
Konkurenceschopná řada
Počáteční řada více než 150 položek v době uvedení na trh (podzim 2020), pro 99 % modelů vozidel, kde je k dispozici turbodmychadlo značky Nissens.
-
Kvalita odpovídající originálnímu vybavení
Navrženo, vyrobeno a testováno tak, aby odpovídalo OE kvalitě.
-
Spolehlivost a výkon
Použité materiály a provedené zkoušky zaručují ověřený a spolehlivý provoz.
Výhody produktů Nissens
-
Produkt s dlouhou životností
Náš komplexní přístup k vývoji produktů – včetně fáze návrhu, projektu, použitých materiálů (pozinkovaná ocel) a provedených zkoušek – zaručuje dlouhou životnost produktů firmy Nissens.
-
Řádné mazání turbodmychadla
Potrubí přívodu oleje Nissens jsou důkladně připravena, aby zajistila odpovídající mazání a chlazení hřídele turbodmychadla, a tedy klíčové podmínky potřebné pro spolehlivý provoz turbodmychadla.
Technické údaje
Mazání je jedním z nejdůležitějších aspektů provozu turbodmychadla. Eliminuje tření a ochlazuje své klíčové komponenty. Je to nezbytné pro správnou funkci a dlouhou životnost turbodmychadla.
Omezený průtok oleje do nebo z turba způsobí, že má turbodmychadlo vyšší opotřebení. Většina předčasného selhání turbodmychadla souvisí s nesprávným mazáním, což může mít mimo jiné hlavní příčinu ve špatném fungování přívodního potrubí oleje.
Trubky pro přívod oleje by měly být vždy vyměněny spolu s novou sestavou turbodmychadla. Trubky pro přívod oleje představují při výměně relativně nízké náklady ve srovnání s drahými poruchami turbodmychadla / motoru, které může nastat při jeho poruše.